Regulamin salonu
Niniejszy Regulamin stanowi Ogólne Warunki usług świadczonych w House of Beauty Instytucie Urody
Decydując się na zabieg Klient akceptuje poniższy Regulamin.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z USŁUG SALONU
W celu stałego podwyższania jakości oferowanych usług prosimy o dokładne przeczytanie niniejszego Regulaminu określającego zasady korzystania z usług świadczonych w Instytucie urody HOUSE OF BEAUTY. Klienci zobowiązani są do zapoznania się z jego treścią (oraz do przestrzegania zawartych w nim postanowień) przed rozpoczęciem zabiegu, zakupem lub realizacją karnetu (serii zabiegów), bonu (vouchera) lub przed nabyciem produktu detalicznego (m.in. preparatu kosmetycznego przeznaczonego do pielęgnacji domowej). Skorzystanie z usług oznacza akceptację Regulaminu bez konieczności jego podpisania.
HOUSE OF BEAUTY – salon kosmetyczny, zwany dalej Salonem lub Instytutem Urody, mieszczący się w Białymstoku, ul. Słonimska 24 lok.1, 15-028, zarejestrowany jako podmiot gospodarczy pod nazwą HOUSE OF BEAUTY Justyna Malarewicz-Łupińska, z siedzibą przy ul. Słonimskiej 24 lok 1, 15-028 Białystok, NIP: 8441962815, REGON:200384715 ; tel.: 721767540, strona www: houseofbeauty.bialystok.pl; e-mail:hob.instytuturody@gmail.com, przyjmujący Klientów w dni powszednie w godzinach od 9:00 do 19.00 oraz w soboty godziny umawiane telefonicznie.
KLIENT – osoba fizyczna posiadająca pełną lub ograniczoną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, lecz posiadająca na mocy ustawy zdolność prawną, korzystająca z usług oferowanych przez HOUSE OF BEAUTY Instytut Urody. Klientem może stać się zarówno osoba pełnoletnia, jak i małoletnia, jednakże od osób, które nie ukończyły 18 lat, wymagana jest – wyrażona w formie pisemnej – zgoda na wykonanie zabiegu od przedstawiciela ustawowego, jeśli ów przedstawiciel nie jest obecny podczas wizyty w salonie. Dzieciom powinni zawsze towarzyszyć opiekunowie prawni, którzy w ich imieniu decydują (wspólnie ze Specjalistą) o wyborze usługi oraz dokonują jej zakupu.
SPECJALISTA – wykwalifikowany pracownik należący do zespołu HOUSE OF BEAUTY posiadający odpowiednie i potwierdzone umiejętności do wykonywania określonego zakresu oferowanych przez salon usług.
CENNIK USŁUG – aktualny spis usług uwzględnionych w ofercie HOUSE OF BEAUTY prezentujący ceny brutto wyrażone w złotych polskich, dostępny na stronie internetowej www.houseofbeauty.bialystok.pl oraz w recepcji salonu. Cennik nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu odpowiednich przepisów Kodeksu cywilnego (art. 66 par. 1)1.Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klientki/Klienta. Promocje i rabaty nie łączą się.
ZABIEG – określenie obejmujące usługi znajdujące się w ofercie salonu, jak: zabiegi kosmetyczne oraz specjalistyczne, wykorzystujące nowoczesny sprzęt Hi-Tech, masaże, zabiegi SPA, stylizację paznokci (manicure i pedicure).
Voucher Podarunkowy – dokument wystawiony przez Sprzedawcę, umożliwiający realizację określonych usług w House of Beauty Justyna Malarewicz-Łupińska zwanego dalej Sprzedającym, zgodnie z wcześniejszą rezerwacją terminu.
Kupujący – każda pełnoletnia osoba fizyczna dysponująca wystawionym przez Sprzedającego voucherem akceptująca postanowienia Regulaminu.
Realizacja Vouchera – wymiana przez osobę dysponującą Voucherem, vouchera na usługi lub produkty kosmetyczne.
ZAPISY I ZASADY PRZEPROWADZANIA ZABIEGÓW
- Rezerwacji terminu zabiegu można dokonać osobiście w recepcji HOUSE OF BEAUTY, telefonicznie (także przez SMS), za pomocą wiadomości wysłanej e-mailem lub poprzez social media. Datę oraz godzinę wizyty rejestruje i potwierdza pracownik recepcji. Smsy z przypomnieniem o umówionym terminie zabiegu wysyłane są do Klientów automatycznie 24h przed daną wizytą.
- Zarezerwowaną wizytę można przełożyć lub odwołać najpóźniej 24 godziny przed ustalonym uprzednio terminem. Tylko w szczególnie uzasadnionych przypadkach Klient może dokonać zmiany dnia i/lub godziny zabiegu z mniejszym wyprzedzeniem czasowym bez ponoszenia żadnych konsekwencji.
- Personel może odmówić przyjęcia danego Klienta oraz wykonania usługi, jeśli Klient lekceważy zasady dotyczące rezerwowania terminów usług i nie pojawia się o wyznaczonej porze wizyty, nie informując pracownika recepcji o nieobecności, spóźnia się lub odwołuje rezerwacje bez odpowiedniego wyprzedzenia czasowego. W takich sytuacjach salon zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia Klienta lub do wyznaczenia Klientowi obowiązku dokonania przedpłaty na konto HOUSE OF BEAUTY w celu zapisania się na wybrany zabieg.
PIERWSZA WIZYTA
- Skorzystanie z usługi wybranej z oferty HOUSE OF BEAUTY możliwe jest dopiero po wykluczeniu wszelkich przeciwwskazań medycznych i zakwalifikowaniu Klienta do zabiegu przez Specjalistę oraz po wypełnieniu odpowiednich formularzy przedzabiegowych.
- Podczas pierwszej wizyty specjalista może prosić o podanie stosowanych produktów do pielęgnacji skóry poddawanej zabiegowi oraz o podanie leków i suplementów aktualnie przyjmowanych. Informacje te zbierane są w celu bezpiecznego przeprowadzenia zabiegu.
- Klient ma prawo do skorzystania z profesjonalnej konsultacji z wybranym Specjalistą – w celu wykluczenia wszelkich przeciwwskazań medycznych i dobrania odpowiedniego zabiegu – bez ponoszenia kosztów.
- Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Klientka/Klient zobowiązują się poinformować pracownika o wszelkich przeciwwskazaniach zdrowotnych (klienci są w szczególności zobowiązani do poinformowania o: chorobach układu krwionośnego, limfatycznego, neurologicznego, psychicznego, skóry, w szczególności: o rozruszniku serca, kardiowertera, chorobach nowotworowych, stanach zapalanych w fazie ostrej, przebytej żółtaczce, zarażeniu wirusem HIV i innymi wirusami, ciąży lub okresie połogowym itd.). Zatajanie chorób, schorzeń lub odmiennych stanów skutkuje wzięciem przez Klientkę/Klienta na siebie odpowiedzialności za zdrowie. W przypadku zatajenia wspomnianych informacji pracownicy Salonu są zwolnieni z odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje. Klient/Klientka zobowiązany/-a jest także do poinformowania pracownika Salonu o ewentualnym pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegów.
HOUSE OF BEAUTY zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi w przypadku, gdy:
- Klient nie zaakceptował Regulaminu lub/i odmawia podania niezbędnych do rejestracji danych,
- Klient jest w stanie wskazującym na spożycie napojów alkoholowych lub środków odurzających,
- zachowanie Klienta jest nieodpowiednie i nie wzbudza zaufania wśród pracowników salonu,
- wystąpiły przeciwwskazania medyczne do zabiegu,
- Klient nie jest przygotowany do zabiegu, nie zastosował się do zaleceń Specjalisty, nie zachował zasad higieny osobistej,
- Klient lekceważy zasady panujące w salonie.
Klient, przystępując do zabiegu, jednocześnie oświadcza, iż:
- jego decyzja jest świadoma i znane są mu wszelkie kwestie definiujące wybraną usługę, jak: rodzaj wybranego zabiegu, jego charakter, cel oraz możliwe do osiągnięcia, spodziewane efekty, czy ewentualne skutki uboczne,
- został poinformowany o wszelkich przeciwskazaniach medycznych i bierze na siebie całkowitą odpowiedzialność w przypadku ich zatajenia, jednocześnie rezygnując z możliwości składania jakichkolwiek roszczeń z powodu powstałych powikłań pozabiegowych. Klient nie powinien decydować się na zabieg, jeśli nie pozwala na to jego stan zdrowia,
- zastosował się do wszystkich zaleceń przedzabiegowych, które zostały przedstawione przez Specjalistę podczas konsultacji lub przez pracownika recepcji podczas dokonywania rezerwacji terminu wizyty.
- rozumie, iż – pomimo dołożenia wszelkich starań przez wykwalifikowany personel – stosowanie konkretnych zabiegów nie gwarantuje osiągnięcia widocznych i jednakowych dla wszystkich rezultatów, bowiem są one zależne od czynników indywidualnych. Klient nie może żądać zwrotu kosztów za usługę, jeśli nie przyniesie ona zamierzonego efektu,
- wyraża zgodę na dokonanie modyfikacji procedury zabiegowej przez Specjalistę i dostosowanie jej do indywidualnych potrzeb poddanych zabiegowi partii ciała w celu osiągnięcia jak najbardziej zadowalających efektów.
CZAS WIZYTY
- Czas przeznaczony na konkretne zabiegi podany jest w sposób orientacyjny, ponieważ każda wizyta jest inna i wymaga indywidualnego podejścia. Liczymy na Państwa wyrozumiałość.
- W przypadku spóźnienia się na wcześniej umówioną wizytę, czas przeznaczony na zabieg ulega skróceniu, nie wpływając na zmianę kosztu usługi. Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przeprowadzenia zabiegu w sytuacji, gdy spóźnienie przekracza 15 minut i uniemożliwia wykonanie usługi w pełnym jej zakresie.
SPRZEDAŻ PRODUKTÓW POZABIEGOWYCH
- Klient decydujący się na usługę wyraża zgodę, by personel przedstawił właściwy sposób pielęgnacji domowej, mającej na celu wydłużenie efektów uzyskanych podczas zastosowania profesjonalnych procedur zabiegowych, oraz polecił odpowiednie preparaty kosmetyczne dostępne na miejscu, w sklepie stacjonarnym salonu.
- Preparaty niedostępne w danym momencie w salonie mogą zostać zamówione na prośbę Klienta.
- Towary znajdujące się w ofercie sklepu stacjonarnego podlegają prawom do zwrotu oraz reklamacji, o czym szczerzej w części, w której omówione zostały zasady dotyczące Zwrotów i Reklamacji.
PRAWA I OBOWIĄZKI KLIENTA
PRAWA KLIENTA
Każdy Klient HOUSE OF BEAUTY ma prawo do:
- korzystania z usług o najwyższej jakości, wykonywanych z największą starannością oraz precyzją w oparciu o wiedzę i doświadczenie wykwalifikowanego i stale podnoszącego swój poziom umiejętności personelu, zgodnie ze sztuką oraz według określonych i bezpiecznych procedur zabiegowych,
- poszanowania godności osobistej oraz uprzejmego traktowania przez pracowników HOUSE OF BEAUTY,
- ochrony swoich danych osobowych i wszelkich innych informacji udzielonych personelowi salonu (w tym tych dotyczących stanu zdrowia), jak również tych związanych bezpośrednio z przeprowadzanymi zabiegami,
- akceptacji lub odmowy warunków świadczenia usług, rezygnacji z zaproponowanych podczas konsultacji metod zabiegowych,
- dostępu do informacji dotyczących poszczególnych zabiegów, wskazań, przeciwwskazań, możliwych skutków ubocznych, spodziewanych rezultatów, przebiegu procedury zabiegowej,
- złożenia skargi lub reklamacji,
- zwrotu produktu detalicznego w stanie nienaruszonym w terminie do 14 dni od daty zakupu na podstawie paragonu lub faktury VAT,
- otrzymania w ramach dowodu zakupu faktury VAT, jeśli takie życzenie zostało wyrażone przed uiszczeniem płatności za usługę lub za produkt.
OBOWIĄZKI KLIENTA
Do obowiązków Klienta należą:
- zapoznanie się z treścią obowiązującego w HOUSE OF BEAUTY Regulaminu korzystania z usług salonu oraz respektowanie jego zasad,
- punktualne stawianie się na umawiane wizyty,
- posiadanie dokumentu potwierdzającego tożsamość,
- przestrzeganie norm dotyczących zachowań społecznych, uprzejme i kulturalne traktowanie personelu oraz poszanowanie godności i prywatności każdego pracownika salonu i przebywających w nim Klientów,
- przestrzeganie zasad higieny osobistej,
- właściwy sposób traktowania mienia należącego do salonu oraz do innych Klientów,
- przestrzeganie zasad bezpieczeństwa oraz obowiązującego na terenie salonu zakazu palenia tytoniu, spożywania alkoholu oraz pozostałych, zaburzających stan świadomości, substancji psychoaktywnych,
- zakaz wnoszenia urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk – rejestrowanie obrazu lub dźwięku jest możliwe tylko za zgodą właściciela salonu lub pracowników salonu,
- stosowanie się do zaleceń personelu,
- dostarczenie zgody pisemnej na wykonanie zabiegu od opiekuna prawnego w przypadku, kiedy Klientem staje się osoba niepełnoletnia, a opiekun nie jest obecny podczas wizyty w salonie,
- dokonywanie płatności za wybraną usługę w dniu jej zrealizowania, bezpośrednio po zakończeniu zabiegu,
- pozostawienie odzieży wierzchniej w przeznaczonym do tego miejscu i zabranie ze sobą wszelkich wartościowych przedmiotów. HOUSE OF BEAUTY nie bierze odpowiedzialności za rzeczy pozostawione w pomieszczeniach salonu.
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Ze względów zdrowotnych i prawnych, w celu zatroszczenia się o bezpieczeństwo naszych Klientów, wymagamy zapoznania się i podpisania zgód zabiegowych oraz wypełnienia Karty Klienta. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.4 informujemy, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest HOUSE OF BEAUTY Justyna Malarewicz- Łupińska z siedzibą przy ul. Słonimskiej 24 lok 1, 15-028 Białystok, NIP: 8441962815, REGON:200384715 ; tel.: 721767540, strona www: houseofbeauty.bialystok.pl; e-mail: hob.instytuturody@gmail.com.
- Dane osobowe Klienta zostały objęte szczególną ochroną, którą gwarantują wdrożone w tym celu odpowiednie procedury.
- Dane osobowe Klienta będą udostępnianie innym zewnętrznym odbiorcom danych, takim jak: serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, na mocy stosownych umów powierzenia przetwarzania danych osobowych oraz przy zapewnieniu stosowania przez ww. podmioty adekwatnych środków technicznych i organizacyjnych zapewniających ochronę danych.
- Dane osobowe są zbierane i przetwarzane przez Instytut Urody w celach związanych z działalnością salonu, m.in. takich, jak:
- zapisanie Klienta na zabieg i/lub konsultację, potwierdzenie, odwołanie, zmiana terminu wizyty lub kontakt z Klientem w sprawach dotyczących funkcjonowania salonu
- wykonanie samej usługi w salonie
- kontaktowanie się z Klientem w związku z planowanymi lub już wykonanymi usługami
- marketing własny salonu.
- W House of Beauty przetwarzane są takie dane osobowe, jak: imię, nazwisko, adres e-mail, numer telefonu, adres zamieszkania, informacje o odbytych zabiegach, stanie zdrowia oraz przeciwwskazaniach zdrowotnych do zabiegów.
- Klient proszony jest o podanie powyższych informacji w trakcie rejestracji lub podczas wypełniania Karty Klienta.
- Uzupełnione w Karcie Klienta dane osobowe związane bezpośrednio ze stanem zdrowia będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji umowy polegającej na wykonaniu wybranej usługi.
- Podanie danych osobowych, o których mowa w pkt. 5, jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy i realizacji wybranej usługi oferowanej przez House of Beauty. W przypadku ich braku (niepodania) zamówiona usługa nie zostanie wykonana.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych osobowych, prawo do żądania ich sprostowania, usunięcia, przeniesienia lub do ograniczenia ich przetwarzania.
- Każdy Klient może dodatkowo wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w celach marketingowych, jak również na otrzymywanie oferty handlowej dotyczącej świadczonych usług oraz sprzedaży produktów dostępnych w salonie, zgodnie z obowiązującymi obecnie ustawami.
- Publikowanie i udostępnianie wizerunku Klienta możliwe jest wyłącznie za jego zgodą, ustną lub po podpisaniu stosownych dokumentów.
DOKUMENTACJA MEDYCZNA
- Dokumentacja medyczna Klienta jest własnością House of Beauty Instytutu Urody.
- Klient ma prawo dostępu do dokumentacji dotyczącej stanu jego zdrowia oraz udzielonych mu świadczeń.
- Dokumentację udostępnia się wyłącznie:
- Klientowi lub jego przedstawicielowi ustawowemu,
- osobie upoważnionej pisemnie przez Klienta,
- podmiotom uprawnionym do dostępu do dokumentacji na mocy odpowiednich przepisów prawa.
CENY ZABIEGÓW ORAZ RODZAJE PŁATNOŚCI
- Podane w cenniku oraz na stronie houseofbeauty.bialystok.pl kwoty są cenami brutto wyrażonymi w złotych polskich, mają one charakter informacyjny i nie stanowią oferty handlowej w rozumieniu przepisów zawartych w Kodeksie cywilnym.Różnice pomiędzy cenami umieszczonymi w obowiązującym cenniku, a ostateczną kwotą usługi, podaną bezpośrednio przed jej wykonaniem, mogą wynikać z konieczności doboru indywidualnej oferty dla danego Klienta.
- Ceny zabiegów są zgodne z ustalonym przez House of Beauty cennikiem obowiązującym w dniu wykonania usługi.Końcowy koszt usługi ustalany jest przed jej realizacją, a Klient, decydując się na wykonanie zabiegu, oświadcza, iż akceptuje podaną przez Specjalistę cenę.Ceny zawarte w cenniku i na stronie internetowej nie są ofertą handlową, mogą ulec zmianie, ponadto zakres pracy i zużytych kosmetyków zależy od indywidualnych predyspozycji i potrzeb Klientki/Klienta.
- Salon zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian zarówno w ofercie zabiegów, jak i w cenniku. Katalog aktualnie dostępnych zabiegów wraz z ich kosztami znajduje się na stronie houseofbeauty.bialystok.pl
- Realizacja płatności jest możliwa na kilka sposobów i odbywa się za pomocą gotówki i karty płatniczej (bezpośrednio po odbytym zabiegu) lub poprzez okazanie bonu prezentowego przed umówioną wizytą. Dopuszcza się także dokonywania płatności w formie przedpłaty na konto House of Beauty. W przypadku opłacania usługi środkami z vouchera konieczne jest podanie niezbędnych do jego weryfikacji danych – np. numeru bonu.
- Płatność dokonaną przelewem uznaje się za uregulowaną w momencie zaksięgowania środków na koncie firmowym House of Beauty lub poprzez dostarczenie do recepcji potwierdzenia wysłania tychże środków (także drogą mailową lub w wiadomości SMS).
- Po opłaceniu wybranej usługi Klient otrzymuje paragon lub, jeśli wyraził takie życzenie, fakturę.
- Salon zastrzega sobie prawo do naliczenia udzielonych Klientowi rabatów wyłącznie w sytuacji, kiedy Klient poinformuje o swoich szczególnych uprawnieniach recepcję salonu podczas dokonywania rezerwacji terminu wizyty.
VOUCHER / BON PODARUNKOWY
- Bony podarunkowe mogą być wykorzystane wyłącznie na usługi. Voucher nie jest środkiem płatniczym w przypadku produktów detalicznych. Klient posiadający bon może skorzystać wyłącznie z oferty zabiegowej.
- Każdy bon ważny jest przez 6 miesięcy od daty zakupu, która jest jednocześnie numerem bonu.
- Wartość zabiegów zakupionych przy użyciu vouchera określana jest na podstawie cennika obowiązującego w dniu zakupu bonu.
- Nie ma możliwości wymiany bonu na gotówkę.
- Bony upominkowe wystawiane są na konkretne usługi lub dowolną kwotę.
- Istnieje możliwość zmiany usługi na voucherze jedynie po wcześniejszym uzgodnieniu, jednak nie później niż 24h przed umówionym wcześniej zabiegiem.
- Warunkiem realizacji bonu jest jego okazanie przed przystąpieniem do korzystania z usług.
- Posiadaczowi bonu prezentowego nie przysługuje prawo do otrzymania równowartości pozostałej na bonie kwoty w formie ekwiwalentu pieniężnego.
- Każdy Klient realizujący bon oświadcza, że zapoznał się z Regulaminem i nie wnosi do niego żadnych zastrzeżeń.
- Niewykorzystanie bonu w terminie jest równoznaczne z utratą jego ważności i nie stanowi podstawy do wystąpienia z roszczeniami w tym zakresie. W wyjątkowych sytuacjach dopuszcza się dokonanie rezerwacji terminu wizyty ostatniego dnia ważności bonu.
- Bon podarunkowy na umówiony zabieg uznaje się za zrealizowany, jeśli wizyta nie zostanie odwołana przez posiadacza bonu z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.
SERIA ZABIEGÓW / KARNET
- Karnety obejmujące serie zabiegowe ważne są przez do 12 miesięcy od daty zakupu i nie mogą być wykorzystywane po upływie terminu ważności.
- Płatność za karnet uiszczana jest z góry. W szczególnych sytuacjach klient może uzyskać możliwość opłaty karnetu w dwóch lub trzech ratach o czym decyduje specjalista, pracownik salonu.
- Ze względu na konieczność wykonywania zabiegów pakietowych w określonych odstępach czasu prosimy o dokładne rozpisanie zabiegów zgodnie ze wskazaniami Specjalisty już podczas zakupu wybranych serii.
- W przypadku nieodwołania wizyty z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem zabieg podlega unieważnieniu bez możliwości zwrotu poniesionych kosztów.
- Zabiegi obejmujące konkretne serie / karnet nie mogą być zamienione na inną usługę z oferty salonu.
ZWROTY I REKLAMACJE
- Zwrotom nie podlegają zakupione usługi, bony podarunkowe oraz karnety. Dopuszcza się wyłącznie możliwość zmiany usługi w przypadku bonu podarunkowego i wybranie innego zabiegu o wartości nieprzekraczającej kosztów zakupu bonu.
- Każdy Klient, który nie mógł skorzystać z przyczyn niezależnych od niego z opłaconej uprzednio usługi (np.: brak kwalifikacji do zabiegu ze względu na stan zdrowia i istniejące przeciwwskazania medyczne), ma prawo do żądania umożliwienia mu dokonania zmiany i wyboru innej usługi.
- Dostępne w salonie produkty detaliczne mogą zostać zwrócone w nienaruszonym stanie w terminie do 14 dni od dnia zakupu na podstawie posiadanego dokumentu sprzedaży (paragon, faktura).
- Wszelkie reklamacje prosimy składać w formie pisemnej na adres hob.instytuturody@gmail.com (wraz z załączonymi zdjęciami i szczegółowymi opisami sytuacji, wad, kwestii spornych) lub do właścicielki salonu pod nr. Tel. 721-767-540, najpóźniej w terminie 14 dni od dnia, w którym odbył się zabieg lub w ciągu 14 dni od daty zakupu towaru. Odpowiedź dotycząca decyzji co do uznania reklamacji zostanie udzielona Klientowi w ciągu 14 dni od daty wpłynięcia wysłanego przez niego pisma.
- Zasady składania reklamacji dotyczących usług posiadają jedynie Klienci, którzy wypełnili wszystkie niezbędne formularze zgodnie z prawdą oraz zapoznali się z treścią Regulaminu i zaakceptowali jego warunki. Konsekwencją świadomego nieudzielenia informacji o istniejących przeciwwskazaniach zdrowotnych do zabiegu jest zwolnienie House of Beauty z odpowiedzialności oraz zniesienie prawa Klienta do złożenia reklamacji.
- Reklamacjom podlegają zarówno usługi, jak i towary. Produkty przeznaczone do sprzedaży detalicznej, które uznano za wadliwe, mogą zostać zwrócone w ramach reklamacji złożonej na zasadach rękojmi w ciągu 30 dni od daty zakupu. Warunkiem niezbędnym umożliwiającym uruchomienie procesu reklamacji jest dostarczenie pracownikowi recepcji wadliwego towaru wraz z dowodem jego zakupu.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Każdy Klient decydujący się na zabieg oświadcza, że zapoznał się z niniejszym Regulaminem korzystania z usług salonu i akceptuje przedstawione w nim warunki.
- Regulamin korzystania z usług salonu dostępny jest w recepcji House of Beauty oraz na stronie internetowej houseofbeauty.bialystok.pl
- Udzielone rabaty, zniżki, promocje i vouchery nie sumują się.
- Każda organizowana akcja promocyjna trwa w określonym terminie i dotyczy wybranych usług. Rabaty nie są naliczane w przypadku nieuwzględnionych w promocji zabiegów.
- Personel w uzasadnionych przypadkach może odmówić wykonania zabiegu.
- W przypadku niedopuszczenia Klienta do zabiegu ze względu na przeciwwskazania zdrowotne koszty opłaconej uprzednio usługi nie podlegają zwrotowi. Klient ma prawo do przełożenia terminu wizyty lub do skorzystania z innej, zaproponowanej i właściwie dobranej przez Specjalistę, usługi, nieobarczonej ryzykiem komplikacji pozabiegowych wynikających z istniejących przeciwwskazań.
- Na terenie salonu obowiązuje kategoryczny zakaz palenia tytoniu (także e-papierosów), spożywania napojów alkoholowych, zażywania narkotyków oraz jakichkolwiek innych substancji odurzających. Klienci będący pod wpływem alkoholu lub innych zakazanych substancji zostaną poproszeni o niezwłoczne opuszczenie salonu.
- W przypadku wyrządzenia szkód na terenie salonu, zarówno umyślnego, jak i nieumyślnego uszkodzenia mienia, odpowiedzialność finansową za spowodowane straty ponosi Klient.
- Chociaż jako zespół House of Beauty należymy do grupy miłośników zwierząt, prosimy, by Klienci nie przyprowadzali swoich pupili. Wyjątkiem objęta została kategoria psów przewodników, bez których osoby niewidzące lub niedowidzące pozbawione byłby możliwości korzystania z naszych usług.
- Wszelkie pisma, wnioski, skargi, zażalenia oraz reklamacje należy kierować́ na adres hob.instytuturody@gmail.com lub telefonicznie do właścicielki na nr tel. 721-767-540. Każdy Klient może liczyć na to, że otrzyma odpowiedź najszybciej, jak tylko będzie to możliwe.
- House of Beauty zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w każdym regulaminie, w cenniku, w ofercie zabiegowej oraz detalicznej (lecz niewpływających na prawa nabyte przez Klientów w trakcie realizowania usługi).
- Wszelkie spory dotyczące spraw nieuwzględnionych w Regulaminie salonu będą zawsze rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia satysfakcjonującego obie strony, tj. Klientów i House of Beauty Instytut Urody.
- W sprawach nieokreślonych i niewymienionych w Regulaminie rozstrzygają odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego.
Niniejszy Regulamin obowiązuje od 1 kwietnia 2025 roku.